so right..

you can just go your way, but it's not as easy for me..

Vilken exreeemt jobbig och krävande dag!
blev väckt av mamma klockan 10.. för tidigt för mig att gå upp.
jag menar, jag somna vid halv 3! illaaa..

sen glömde jag äta frukost! inte likt mig ;o vad händer ?!
aa, så åkte vi till lägenheten & nicoline och jag har åkt fram och tillbaka heeela
dagen för att bära kartonger & påsar med kläder & sånt skit.
ONT I MINA HÄNDER!

vid 3-tiden åkte vi till bauhaus och köpte mera golv. och mitt rum är så klart
så klart nu. bara listerna! men de kommer upp i morgon. sen är jag färdig!
hur skönt känns inte det! vardagsrummet är också klart och i morgn blir köket klart.
nästan hela i alla fall. det är fint!

Åkte sedan tillbaka till lägenheten och sådär. var där till 19- ungefär.
och när vi kom hem skruvade pappa bort mina hyllor & allt.. så nu har jag bara
sängen kvar. tomt, ensamt..

ska ta och plugga lite senare. ska försöka få med någon ut på en promenad,
en lördag. lycka till säger jag bara till mig själv. men det är värt ett försök =)

så i morgon försvinner internet. blir nog utan det ett tag skulle jag tänka mig.
men så är det! hur ska jag klara av att plugga?!  och utan musik. jag är glad att det finns
radio.. det får duga för stunden!

nu så orkar jag inte skriva mer. hoppas ni får en liiite bättre lördag än mig!
och på måndag har jag studiedag. LOVE IT!

PUSSS !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0