rummet är klart!

Dagen till ära har varit som en pina.
Började morgonen med att vänta 7 minuter på Max och Johanna.
jag väntar alltid på de två. sena som vanligt. blir sjukt jävla lack.
nästa gång åker jag utan de två sega sniglarna.

kom sedan till skolan och hade engelska de tre första timmarna.
det vi gör nu är riktigt svårt men jag och anni jobbade på som aldrig förr
och kom igång ganska bra! så det ser bra ut på engelska sidan. känns skönt!

Och sedan var det mat halv 12 och som vanligt smakar det röv.
men jag stoppade i mig lite fisk med dill på och åt en torr hård och äcklig potatis med
en gul konstig sås? blev tomater till det, dock var de smuliga.. bara gnäll !
men det är inte värt någonting positivt. apa.

efter lunchen blev det samhäll. Den roligaste lektionen hittils!
jag gjorde dock inte så mycket. försökte hitta massa argument om EU.
men det finns ju förfan ingenting så jag och anni satt och skrev på msn till varnadra.
för er som inte vet sitter vi bredvid varandra. det var lite roligt! haha den kvinnan är
sjuk! rolig tjej..

slutade med att vi fick skäll av vårat bord och josefin caspersson lägger
klockrenaste kommentaren! kunde inte sluta skratta, vilket gjorde resten av bordet mer
upprörda. men så är det ibland. det var en lång dag!

åkte sedan till lägenheten! köket har kommit så det ska sättas upp i morgon
och sedan åkte mamma och jag till bauhaus. jag köpte mig mörkt trägolv,
och sedan blev det tre svarta väggar, (två väggar är väldigt korta) och det var nått enkelt
mönster på den svarta tapeten och sedan ska jag ha en vit panelvägg! jag hoppas det blir bra.
mörkt men mysigt! kanon. dubbelfönster har jag också! tummen upp på det! snyggt.

gick en promenad med ronja. snacka skit. underbat! tjejen är underbar.

har pluggat hela kvällen och nu dör min dator när som. så ska avsluta detta extremt långa
inlägg och säga godnatt! sov gott.

puss & hej !


"you're beautiful"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0