röd tomat.

uuusch på fredagen, början av den.
som jag skrev igår hade jag ju den förbannade redovisningen och
provet igår i samhällen. och gudars vad jag gjorde bort mig!

för det första hatar jag, verkligen hatar jag att redovisa inför klassen.
det spelar ingen roll om jag har papper eller inte. det är hemskt.
men vad ska man göra?!

jag satt uppe till 2 i natt och det lönade sig verkligen inte !
min grupp skulle vara först att redovisa och jag kunde inte mitt utantill och
sen blev jag så nervös så jag tappade bort mig. jag började att säga:
- aa, jag ska då berätta om EMU"
- shit, vad skulle jag säga, nej jag tappade bort mig..
men gud..

KNALLRÖD i nyllet blev jag och ville bara försvinna under golvet.
mitt i allt vräker jag ur mig:
- jag vill dö.
lyckad caroline?!
kanske inte ..

men snäll som Josefin var så började hon berätta om det hon skulle prata om och jag
sprang till mitt bort och tittade på lappen. gjorde sen ett nytt försök. fortfarande tomatfärgad
i ansiktet men lyckades hyffsat. kommer knappt ihåg vad jag sa. hemsk redovisning!

efter redovisningarna hade vi rast & sedan prov. som om jag kunde det?!
jag myta om allt mellan himmel och jord istället. ae kompis det går bra nu! high five.
jag pallar inte skolan & mår dåligt av den..
nej..usch för att inte kunna. fattar noll.. omprov nästa?

efter den vidriga skolmaten var det i vilket fall som helst idrott! den gjorde mig glad.
vi höll på i 2 timmar. jobbigt men jävligt kul faktiskt! var hemma vid 3-tiden..

snart kommer ronja också. mys med idol & en mini godispåse.
kärlek till den råttan. bara den råttan. <3
AT CUPEN I MORGON! kärlek till fotboll.


why so serious?!                                            det handlar bara om kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0