plugg till max.

heeela dagen. då menar jag verkligen hela dagen har jag suttit vid köksbordet
och pluggat mattematik b.
FÖRSKRÄCKLIGT!
min vecka är hemsk. har hur mycket plugg som helst. inte roligt.



Kan börja berätta lite om gårdagen.
den började bra. vaknade hemma hos angelica och sedan åkte hon, ronja och jag
hem hit och jag tvättade håret & tog på mig andra kläder. Vi gick sedan till stan
där jag köpte mig en svart klänning som jag skulle ha på kvällen.

sedan vid halv 6-tiden kom ronja hit & så fixade vi oss lite ihop.
och vid halv 7 åkte vi till stället som galan hölls på.
vi käkade thai mat och sedan pratade ledarna, styrelsen
och så blev det prisutdelning & lite annat. det blev en mycket bra kväll
och bilder kommer senare. har inte hunnit eller orkat lägga in de på datorn ännu.

kom hem vid halv 1 ungefär & kollade på one tree hill med ronja till klockan var
halv tre ungefär. så idag är jag trött!


dagen då.
började med att bli väckt av telefon klockan tio. min syster ringde, ville inget speciellt.
onödigt, men jaja.. trevligt haha! somnade sedan om och sov till klockan 12, då kom
mamma in och väckte oss. jag fick panik och slängde i mig frukosten & började råplugga!
ronja tog cykeln och åkte hem till sin far där hon träffade sin farmor :)

så pluggade jag onödig mattematik i 3 timmar, och vid kvart över 3 åkte jag till
fyrby och tränade fotboll. det gick faktsiskt ganska bra idag! dock var jag trött..
och sur, men ao, gick hyffsat! kom sedan hem, duschade & blev sur för att det blev äcklig mat.

satte mig sen och pluggade igen. från typ 6 till 9.. hur har jag orkat ? det är för mig en gåta
och jag har knappast lärt mig någonting? jag vet inte .. får hoppas det blir G i morgon. men
jag är inte förvånat om jag får tillbaka det med stora feta bokstäver IG... skjut mig känner det som.

ska snart gå och sova. se klart filmen som är på tv. heartbreak hotel. har dock sett den förut.
den är inte såbra. det bästa är i mitten av filmen när dottern ser morsan dansa stupfull. klockrent!
och sen slutet.
- när jag menar svamp i underlivet menar jag såklart inte kantareller!

nu ska jag gå och sedan sleepa tight!
kiss and goodnight darlings.

om en vecka och 4 dagar flyttar jag. det gör mig glad!

- but it's over now.
<3



underbara älskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0