minst G!

åh, jag känner mig så hiiimla glad och lite hungrig om jag tänker efter!

träningen i morse var så extremt rolig! tema nick. Gick ganska bra faktiskt..
mjodå. bra johnbauer!

sedan på eftermiddagen var det matte. första 1,5 timmen fick vi plugga &
sedan var det prov i en timme. jag blev godkänd sa hon, om inte mer!
hur bra låter inte det? att 6 timmars plugg igår gav mig G känns bra!
- jag är en duktig tjej. (:

åkte hem till lägenheten sen, den vi flyttar till om ungefär en vecka & hjälpte till,
det blir nog kanonbra sen när det är färdigt! undra när köket kommer? :o

men nu ska jag kasta i mig käk & sedan plugga lite lätt och sedan ska jag 
dra mig till träning. men jag vet inte vilken.. :o 


PUSSSSS PÅ EN GLAD MÅNDAG!  


jag hittade ingen annan bild & orkar inte leta.
men det här ser ut som jag hatar mpåndagar, som jag egentligen gör..
men idag var den bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0