mina tisdagar är inte att leka med.

ärligt talat hatar jag tisdagar. från och med nu. från och med idag!
varför har vi bytt schema i skolan? det är för mig en gåta. och hur
kan man sätta engelska & samhäll på samma dag? 3 timmar engelska.
3 timmar samhäll. fy fan för det.

engelskan i morse var inte rolig. Fick en text som alla lämnade in idag
men själv får jag lämna in den en annan dag eftersom jag ligger efter
för att jag var sjuk förra veckan. Den var ju inte enkel om jag säger så.
4 a4 sidor med svår engelska och medan lektionen kröp fram så
ålade jag mig igenom häftet. och jag kom till slutet av första sidan.
sedan räckte det för mig... kompis det går bra nu?

Vid halv 12 var det iallafall käk. jag hoppades innerligt att det skulle vara gott.
men så kommer man ner och ser en snuskig röra med nudlar & äckliga kastanjer och allt
vad som nu finns i wok. så jävla vidrigt så uäk. oätbart.
tacka den som uppfann och odlade tomaterna!

hungrig eftermiddag. blev samhäll på det. jobbade i alla fall bra första 1,5 timmen.
jag skrev ungefär en hel sida i ett word dokument på datorn om Euron.
jag kan om jag vill. så är det! Efter halvtimmes rast blev jag sömnig
och ville sova. men det får man ju inte göra så jag segade på och letade
argument om varför man ska rösta ja till EU. hittade inte ett skit så
anni och jag kollade på människor som hade försvunnit. rest in peace.
sorgligt.. jag är glad över att jag inte varit med om något sådant.
jag älskar alla jag känner. säger det sällan. men det gör jag.


nog om skolan nu för den har tagit hela mig. jag har nog blivit galen.
aja, nog om det var det. åkte till sophia efter skolan. pluggade och åt
taccopajs, sallad och juice. yummi asso. kom dock inte så långt med det.
har lärt mig lite om engelska uttryck? alltid bra. dock kommer jag inte på någon nu.


tog spårvagnen hem från henne vid 8 över 9. bytte där vid hagaskolan sen och jag är duktig och
klarade det galant. pratade med underbara johanna hela vägen hem. hon är go den tjejen.
kom hem vid halv 10 och då bad jag mamma komma ner och möta mig eftersom jag är lite rädd för
han i trappan.. (a)

2 veckor och 2 dagar kvar till jag bor i en annan lägenhet.. 
- underbart. underbart. underbart.


orkar inte skriva mer nu. snart blir det att säga godnatt. 
härligt att träffa lilla tjejen Sophia igen. mycket att prata om. 
dock är hon sjuk med feber och sånt där skumt. hoppas bara
inte att jag åker på det igen. för det har jag inte tid med. 

snacka om tråkigt inlägg. när ska jag skriva någonting roligt? 
- när det händer! på fredag och på lördag. för på fredag är det mys och på lördag 
är det eneby gala. tro inget annat än att jag ser fram emot det. 
så jävla roligt. eneby är bra. det gör allt så himla lätt, all the time.

- simply the best. 
ändå är det så svåååååårt! 
och nej. inget är bestämt.  


PUSSSSS.
"vecchio amore mai ruggini"





gammal kärlek rostar aldrig. right?
- friendship never ends.

Kommentarer
Postat av: sophia

jag kommer aldrig släppa taget om dig, aldrig! <3

2009-11-11 @ 08:29:51
URL: http://sophiaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0