it don't matter, no.

min dator stängs bara av, lever ett eget liv. inte snällt.


vilken underbar kväll. den blev verkligen bra!

tog spårvagnen hem till sophia vid halv 6.
kom dit, pratade och hon öppnade paket.
sedan käkade vi middag & det blev potatisgratäng, svamp,
fläskfilé, sallad och sås. mycekt gott! och så satt vi och pratade
och bara myste. trevliga människor.
jenna, Malin, Elin, Johanna, Ronja, Angelica och sophia. <3

efter mat så åt vi efterrätt. glass, maränger, kladdkaka och hallon.
yummsii! Sedan åkte vi hem vid halv 11-tiden. mysig kväll.
och än en gång, grattis i efterskott gullsan min! nu är du stor.


Kom hem och snälla mamma mötte mig nere vid dörren.
Han dåren är tillbaka. vilket gör mig ledsen. han skrämmer mig
rejält. polisen tog ju honom inatt men han ger sig inte..
nu luktar det rök i hela trappen igen och han sover i tvättstugan inatt..
antar jag? mamma såg honom springa ner där.. hjälp!
big help... men om två veckor flyttar jag. jag vill sova mig igenom de här två
veckorna. så jag slipper både skola, tankar & idioten i trappen.

PUSS CAROLINE!





- allt är bara skitsnack. så jävla mycket skitsnack.



"jag hoppas att vi får en fin framtid tillsammans, du & jag.
 jag älskar dig. <3"




- det kommer alltid finnas i mitt hjärta. det ska du veta.

Kommentarer
Postat av: sophia

tack själv gumman. du är underbar!

2009-11-13 @ 01:45:23
URL: http://sophiaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0