köldskadad.

dagen till ära har varit ganska bra. har dugit i varje fall.
började med sovmorgon till klockan 10. hur underbart är inte det?
klev upp halv 9, när jag i vanliga fall börjar då. jag är pigg idag!
2 timmar gör så himla mycket, det är helt sjukt.. crazy.

jag tog cykeln och trampa iväg mot pronova där det var ledarskap.
alla 3 grupperna höll i en varsin pjäs och min grupp ligger lite efter så
vi får ha det nästa vecka. hur bra känns inte det?
- det gjorde min dag tror jag. dock har jag redan massor.. men ändå!

efter det var det mat.. jag blir besviken varje gång jag kommer ner till
matsalen. idag var den en snuuuskig köttlimpa med något äckligt
vitt täcke & rutten potatis. hur gott? ae oätligt även idag.
- tomaterna var min räddning. just nu lever jag på tomater till lunch.
det är fan inte bra.. inte undra på att jag blir sur & trött på eftermiddagarna!

efter maten var det underbara spanska. gudars säger jag bara. det är mig en
seg lektion. den går i slowmotion och ae, men jag är glad att jag har
nicole & max som pratar skit om allt och inget. underbara folk!
trampa mig hem vid 3-tiden..

väl hemma så törs jag inte gå in i trapphuset. dåren kan vara här? vem vet..
så jag tänkte precis knalla iväg till johanna istället för att gå hem till mig själv.
så kommer ronja i all hast och säger BU! det var inte något bra tillfälle att skrämma mig.
blev tårögd och började nästan tjuta. det var fan inte hyggligt gjort. jag låter som en tönt.
men allt gör mig verkligen rädd just nu! fast det är nog inte så farligt ändå...
jag ska tuffa till mig! jag kan slåss, om jag vill =) jag klarar allt. mohaha!


- det hela slutade förrästen med att jag fick med mig ronja upp i mitt hus.
han var inte i trappen. såbra att vi klarade oss. hi! sen så pluggade vi. hon läste
min engelska. den tjejen är en pingla! big löve.  åkte sen iväg till parken och kollade
på championes league. (LCF - tyskland). det blev torsk med 0 - 2. 
fick en köldskada i mina tår med mig hem. inte så trevligt. men what to do? 
trevligt sällskap hade jag i vilket fall som helst & det är det viktigaste.

kom hem och lagade spaghetti. gissa hur det gick?  vatten på hela spisen & 
gudars vad det luktade bränt! men det är inte lätt att koka gettisar. lättare sagt än gjort. 
tro mig. jag är en mästerkock i vanliga fall... nog om det. 

en tråkig text. det skriver jag varje kväll haha! emn just nu händer det ingenting roligt. 
jo ronja skrämde mig. men det skrev jag. så det var kul.. efteråt i alal fall. inte just då.
mer än så var det inte! 

godnatt och sov gott. i morgon blir det tårtkalas hos sophia. gottigheter & mysigt sällskap. 
inte helt fel en torsdag! ae vi kör på det! eller hur? jajjamänsan. 

och tro det eller ej! men HAN kommer tillbaka när jag kommer tillbaka. 
mohahaha. sug på den ni! 
- OM det är respekt. han respekterar mig =) hihi.
(enbart ronja haag föstår vad jag menar) 


PUSS OCH GODNATT MINA KÄRA!
jag ska se one tree hill nu.



 

"kärlek är en känsla. en känsla som inte går att
 beskriva. den är underbar. helt obeskrivlig"

- du släckte alla ljus den natten och jag minns varje sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0