kalas för sophia.

skolan var bra.
fotboll första & efter lunch var det
svenska. skrev ett argumenterande tal.
emot dödsstraff är jag! bara köra, mosa, krossa, blanda.

sen så kom jag hem nu vid 3. för en timme sedan alltså.
har packat lite i mitt rum & jag har inga gardiner kvar.. emty.
han i trapphuset blev taget av polisen inatt. det känns bra.
men han är säkert utsläppt igen. men vad ska man göra?
jag är ju tuff. eller inte.. hahaha!
- dålig humor.


ska åka till sophia om en timme ungefär. lite mer.
blir käk där med henne och några flera och sedan
blir det nog hemfärd för att pluggaa.. vilket liv, det är så
tråkigt så det finns inte!
- men så är det när man går i skolan.
acceptera eller få IG.


nu ska jag se one tree hill som började för ett tag sedan! skriver mer om kvällen
ikväll. moha. puss!
 
/caroline.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0