jag försöker strida mot känslan.

GAAASH!

jag orkar bara inte med mer skola!
det tar verklige kåååål på mig.
har matteprov i morgon, igen!
jag har inte ens öppnat matteboket, vet inte ens vad det är!
jag kan y=kx+m. mer än så kan jag inte. jag är så jävla rökt.
överkörd.
ändå orkar jag inte bläddra fram sidorna och börja räkna. det är så tråkigt!

Har även EU redovisning och EU prov på fredag & jag har inte börjat med det heller.
gudars, jag är verkligen rööökt! skolan bränner mig.
nästa vecka är inte heller att leka med. har negelska test på någonting
jag inte förstår, ska lämna in ett fett tjockt häfte om en ros till emily i engelskan
och sedan har jag spanska bra som är megastort & sen har jag utvecklingssamtal på fredagen.

GE MIG ORK. GE MIG ENERGI!
och snart flyttar jag. orkar inte göra det heller.
jag är sååå down just nu. jag ser inget positivt i min vardag.
den är densamma som den varit i flera veckor nu!

vakna 06:30 - skolan - hem - äta - plugga - rusa till träning - hem
- duscha - äta - plugga röven av mig - sova klockan 01:00.
- så har det sett ut nu. en lång tid. inte undra på att jag är trött.


jag orkar inte med folk heller. orkar inte ta beslut. orkar inte bestämma mig.
jag har tappat lusten till allt. jag vet inte ens vart jag ska vända mig. vill bar abort.
tillbaka till stället som gjorde mig glad.. där jag bad om vatten. stället där
roliga saker hända, heela tiden! jag vill bort. tillbaka. backa tiden ett x antal år.
orkar inte mer. hejdå.



jag är glad över att ha min blogg. där jag kan skriva hur allting är.
ingen förstår någonting. ändå förstår man ganska mycket.
den får mig att må bra, bättre, bäst.



kan inte göra annat än att skratta! minnen för livet.

always and forever. jag älskar er! 


ni är guld värda. jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: sophia

SRC <3

2009-11-19 @ 21:18:04
URL: http://sophiaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0