ingen bra start på dagen!

nej! och jag lovar att det är på grund av frukosten!

jag åt ingen bra frukost, inte alls.. blev två lingongrova med smör på
och ett glas vatten, det händer aldrig! men jag var verkligen inte hungrig i morse.
illa...

träningen gick inte bra. Jag var ganska så katastrofal. men så är det ibland.
kanske baa rycka upp sig och ta nya tag. ladda inför matteprovet. har fortfarande inte öppnat
matteboken. känns hur bra som helst. eller inte! men vafan ska man göra?!


snart börjar jag igen. Har stekt fiskpinnar och gjort mos som jag har ätit upp och
duschat & gjort mig iordning lite lätt. Klockan kvart över 12 befinner jag mig i skolan..
har svenska. det är en skön lektion. jag är nästan klar med min argumenterande text också.
satt och gjorde det igår kväll till klockan 12. så jag är trött men nästan klar! det var bra av mig.
jag kan allt om dödsstraff nu. en guldstjärna till mig, var det inte sånna man fick när man var liten?

ae nu ska jag göra någonting annat. kankse bläddra lite fort i matteboken?
hörs ikväll! blir troligtvis en fika med ronja och plugg som vanligt! :D en glad gubbe på det.

HAJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0