i want your love !

vilken träning! pina och pest men ändå går den beskriva med fyra ord: 
enormt roligt, enormt jobbigt!

- blir jag inte starkare av det här, då är det sjukt!

fick bära varandra, göra knäböj med varandra, armhävningar, situps,
brottas och löpa med varandra! aa. det blir nog bra. jag kör!


ska väl ta och äta lite. kom precis ut ur duschen. det var skönt!
känner mig allt lite hungrig. blev ju ett par köttenbullar och lite pulvermos innan träningen.
ronja och jag kokar och lagar! prima skinka, yepyep!

i morgon blir det en förmiddag på biblioteket, hur bra är inte det? det gör min dag tror jag..
plus att eftermiddagen spenderas i KFUM hallen för innebandy! hur kul blir inte det?
När jag kommer hem ska jag hjälpa till att flytta + att gå och köpa mina skor och paprika.
sen på kvällen bär det av till Julia med massa mysiga tjejer & god mat! singstar & prat.
hur bra blir inte min fredag? åh, UNDERBAR!

varför har jag börjat lyssna på lady gaga - bad romance? jag sa till mig själv
att låten är dålig & det tycker jag.. ändå lyssnar jag på fanskapet.. men det är nog
enbart för att variera mig lite eftersom jag lyssnar sönder tyler Hilton annars.
han är kung. sjunger som en gud & är bara allmänt bra, bättre, bäst!

Pussssss.

ronja är min bästa vän.
johanna är min bästa vän.
angelica är min bästa vän.
KÄRLEK!

Kommentarer
Postat av: sophia

kärlek till dig också gumman! <3

2009-11-27 @ 19:06:24
URL: http://sophiaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0