fredag, fredag och ännu mer fredag!

sitter hemma just nu. kom hem från bibloteket för en stund sen. har gjort lite köttebullar
och mos till mig själv. jag är inte direkt någon bra kock. så det får bli det jag kan göra & fort går det!
smart tjej där! (y)

härnäst blir det idrott i KFUM. ska spela innebandy tror jag det ryktas om. jag suger på det...
men jag kan bara göra mitt bästa! (;

när jag kommer hem ska jag till lägenheten & kolla på mitt rum som är klaaart!
och sen hjälpa till att flytta kartonger & skit.. jobbigt, en fredag.. men på kvällen
ska jag hem till julia där det vankas tjejkväll! hur mysigt är inte det!
blir en toppenkväll hoppas jag!

i morgon är det flytt för fulla muggar + en sväng til lstan och köpa sshooes!
antingen blir de de på monki, på wedins eller skopunkten ;o beslutsångest till max.
.. som vnaligt, eller vad säger du råttägg ? :D 

nu ska jag löpa iväg till idrotten.
seee you then people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0