för jag vill veta om kärlek finns. håkan hellström. love.

jag vill bara ha sommaren tillbaka.
man kände sig så himla mycket bättre.
mådde så himla mycket bra.
- levde.

men hösten var nog höjdpunkten på det här året.
den var underbar. jag ska göra om den. det kan ni ge er fan på.
jag ska. snart. om ett år, lite mindre. och om jag ska göra den med bra folk
banne mig att jag ska!
blir även en roadtrip, det ska jag se till att det blir!



på tal om helt andra saker så har min dag varit helt okej.
började klockan halv 8 och gick upp, åt frukost, tog på mig
träningskläder & vid 9-tiden satt jag på en stol inne på idrottsparken
och tittade på när linköping tränade med mitt fotbollslag i skolan.
det var sådär, rätt segt. men jag hade roligt ändå. det har jag alltid.
oftast i alla fall.. vid kvart i 10(?) gick vi in till teknikhallen
och tränade. det var riktigt roligt. jag var dock inte på topp
eftersom jag har varit sjuk. men jag körde på ändå.

på eftermiddagen hade jag mattematik och jag förstår verklgien ingenting.
det suger så jävla hårt så det finns inte. matte b. man hör bara på namnet.
varför ska jag lära mig det här? när har jag användning för det här?
aldrig. helt onödigt. plus och minus, delat och gånger räcker och det är
vad jag kan.. min lärare vill ge mig privatlektion nu också, så dålig är jag.
då kanske ni förstår att det är katastrof. high five på det.
- jag hade som tur var roligt ialla fall & max är en stjärna. även
solna vikings, right?


när jag kom hem slängde jag mig över matten, för jag hade ju inte haft det i tre
timmar eller så redan, nej men duktig som jag var gjorde jag det. 1 tal tror jag blev gjort.
sen däcka jag i soffan. skönt. blev sedan träning. love!


nog pratat om strunt & ingenting. det är inte så roligt att läsa.
var bara tvingen att skriva av mig lite. sitter och lyssnar på håkan hellström
och pratar med världens bästa person, ronja just nu. gash vilken tjej!
jag är så glad att hon finns, och att hon är min vän. det gör mig glad.



sen flyttar jag snart. till kungsgatan. eller st.persgatan, precis bredvid kungsgatan. kommer bli bra.
det tror jag nog allt. hoppas kan man alltid göra. hihi, bara 3 veckor kvar eller nått? 1 december.
då är jag packad och klar. eller måste vara!


orkar inte skriva mer. tråkigt inlägg. kommer nog ett senare. om jag orkar & har nått kul
att skriva. hihi, puss på er!
<3





en gammal goding bid. finns ignen som du. jag älskar dig!  



det är du som gör att jag går upp varje morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0