flyttad och klar!

hello !

internet fungerar igen!
underbart & nu kan jag göra klart ledarskapen och allt! topp topp.


gårdagen bjöd på bärande & shnizel. mer än så blev det inte.
flyttade ju det stora igår, det vill säga möbler och skit.
var fruktansvärt jobbigt & vi var väl klara runt halv åtta skulle jag tro.
så det blev en lång dag men det ledde också till att jag missade el clasico.
men jag hörde att barcelona vann. så jääävla bra! sug på den du sebastian.
ta ditt real och draaa! (;
- mohahaha!

idag har jag haft studiedag. mamma kom och väckte mig klockan 8 för att jag skulle
hjälpa til latt städa gamla lägenheten! men det gick jag inte med på! klcokan 8, när jag
har studiedag! no, no och noo! så hon lät mig sova till 9, snäll mamma...
sen åkte hon och sedan kom ronja 10 över nio och våldgästa mig!
så då var det väl bara att pallra sig upp, hon tvinga mig! hoppade på mig.
inte någon snäll tjej. men sen följde jag med henne till matsalen där hon käkade tillsammans
med clara, jessica, robban, johan (?) och karro. Det var väl trevligt & sedan gick jag till lägenheten för
att städa. när jag kommer dig säger mamma:
- gick du ut med nemo?
det hade jag inte ens i mina tankar när jag gick!
så det var bara att ta cykeln och trampa vidare hem igen..
kul.. kom hem och gick ut med nemo & sedan löpte jag ner till
gamla lägenheten och hjälpte till att städa lite. vid halv 2 åt mamma och jag lunch.
Det blev paus. såååå gotta!

kom hem till mitt nya hem och har fixat mina kläder & skit. Så nu börjar mitt rum bli klart.
eller har mycket kvar. men bara lite hyllor & sådära. (y) topptopp!

nu orkar jag inte skriva mera. tränade ikväll det var roligt och gick bra.
puss & hej !


<333
' kärlek vid sista ögonkastet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0