finns inget att säga.

nej , mitt liv är såå tråkigt nu!
jag bara ligger i soffan och tycker synd om mig själv,
typ?

vaknade klockan 3 inatt och mådde så jävla illa så det fanns inte ord till det.
så jag tog mitt täcke och kudde och la mig på mattan i köket och somnade.
mamma kom sedan och väckte mig vid halv 6 då hon skulle åka till jobbet.
då tog jag mitt pick och pack och la mig i sängen igen.
gick sedan upp halv 7, tog täcket och slängde mig i soffan.
stensomnade och vid 10 hade espen ringt (min lärare), han undrade o jag kunde
vara med i sm imorgon. men det ser kört ut för min del. jag är ju stensjuk.. så det gör mig lite ledsen.
men det finns inte så mycekt och göra.

har massor i skolan också, men jag orkar verkligen inte plugga, ingen ork till någonting.
men jag ligger efter & de får jag fan göra. orkar inte bry mig nu.

nu ska jag slänga mig i soffan igen & försöka sova & bli av
med det här skiten. för det suuger verkligen. puss & hej.


lycka till i morgon tjejer & visa att john bauer är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0