fastnar inte.

HEEEMSKA ONSDAG!

började med att ha ledarskap. Det var faktiskt roligt och vi gjorde våran
pjäs. vi fick VG på den så det är bra! och sedan har vi börjat med manligt och kvinnligt
ledarskap! det ser jag fram emot att arbeta med för jag har en klar åsikt om det!

ska skriva om det på 3-4 dataskrivna sidor. det låter mycket men jag ska se till
att göra det bra!

efter det var det lunchdags! falukorv med bostongurkatäcke. smarrigt? eller inte.
potatismos. blä. nej ingen bra lunch idag heller! det blir bara värre och värre!

på eftermiddagen var det spanska. väärsta spanska lektionen hitills tror jag!
extremt jobbig. vi satt och pluggade inför provet som är nästa vecka.
på rasten spelade max och jag fotboll. jag vann, mohahah. bra rast! maxen är bra.
aja, sen började vi igen och jobbiiigt och enoormt tråkigt men lektionen kröp fram och vid 3 fick vi gå.
sebastian städade lååångsamt. illa fan.

hade debatt efter skolan. den gick inte såbra. hade inte pluggat ett skit och det märktes.
men vad ska man göra? godkänd borde jag ha blivit eftersom jag pratade =) hahah!
kom hem vid tio i 4 ungefär. lång dag, hemsk!

sen snart är det träning. har pluggat lite innan. Påbörjat mitt tal som ska vara klart
till nästa vecka. känner mig lite oseriös med skolan. vad har hänt med mig? jag som var bra första
månaden när vi började.. haha! nu har jag tröttnat.

jag skriver alltid miljoooner långt inlägg också. kanske är roligt och läsa. det vet jag inte.
ska i vilket fall som helst läsa om EU nu. har redovisning på fredag och matteprov i morgon.
matteprovet orkar jag inte bry mig om. det får bli IG på det. Ska se till att få G på EU;n i alla fall!
och nu sattes summer of' 69 på i mina öron! och ooom jag blev hyper. i love it.


hejdå.
"vad är bullfitta egentligen?"   HAHAHAHA!  
- bästa turkiet.

<3


Kommentarer
Postat av: sophia

bästa turkiet!

2009-11-18 @ 18:45:12
URL: http://sophiaaandersson.blogg.se/
Postat av: bästa råttan!

bästa bullfitta!

2009-11-18 @ 22:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0