enebygala! yesbox.

UNDERBARA LÖRDAG!

åh, jag känner mig glad just nu!

gick till stan, som jag skrev förut med angelica & ronja.
jag fick med mig en svart klänning hem, från bikbok.
den får duga. jag tyckte om den!

så snart ska ta och göra mig i ordning.
har duschat & målat mina naglar och lockat håret. så nu väntar jag bara på att ronja
ska komma hit! vi ska vara på plats klockan 7 ikväll.
det blir en bra kväll. det känner jag på mig!

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.
vi hörs ikväll istället! eller inatt. vet inte när jag kommer hem.
hejdå.



PUSSS !
du håller mig kvar i nått jag lämnat för länge sen.
jag vet att det går över, men det är lika svårt för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0