en egen värld.

Goodmorning! (y)

- vilken extremt trött morgon! det blev på tok för sent igår.
satt och försökte göra lite ledarskap igår till halv 1 ungefär.
efter det käkade jag till 1 ungefär, gick och borsta tänderna och
dum som jag är börjar jag läsa svenska boken.. det blev för sent för mig.
så idag är jag trött. underbart med fredag!
samhäll på bibban & idrott i KFUM. sen slutar jag och tar helg!

Idag elver mitt hår en helt egen värld. det står åt alla håll och vill inte
alls vara där jag vill ha det. men jag orkar inte bry mig om det. ska ju bara 
till skolan ändå.. men kul att det står åt alla håll. men som man brukar säga, 
what to do, what to do. (?!)
 

nu ska jag packa ner datorn i min väska och sedan ta på mig ett par strumpor.
är nog dags att dra mig bort till biban sen.. segt!
pussen & hej. <3

/ caroline.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0