det blir ett äääventyr!

min johanna är världens bästa!

kilade till stan, som jag skrev tidigare tillsammans med johanna.
fick med mig ett par svarta skor från wedins hem. hoppas det blir bra!
annars får jag väl lämna tillbaka dem ? får prova..
men det kändes rätt bra. jag tror jag gillar dem!


Sen skulle vi ta spårvagnen till Haga. Så är vi en meter ifrån spårvagnen och den åker ?!
vi bara ah men tjaaarå! kul... vi kom fram till att vi går och tar med
en chai latte och väntar på nästa. men duum som jag är glömmer jag
säga att vi ska ta med. så det blev att sitta där.. det vill säga att vi missa
nästa spårvagn också. halv 7 skulle vi vara hos julia. vi kom dit klockan 10 över tror jag..
bra johanna, bra caroline. vi är bäst!

När vi kom dit käkade vi mat. Det var Julia, Angelica, Jennifer, Sanna, Moa, Cattis
och rebecca där och johanna + jag själv. blev en mycket bra kväll.

efter käk blev det prat och idoltittande. bääästa ERIK! sjukt, han är kunglig.
Sen lekte vi lekar, haha!  jävla roligt!
sen såg vi att mariette åkte ut, vilket var rätt & sen vid halv 12 tog johanna och jag
spårvagnen hem.. så kom hem vid 12 ungefär. är ganska trött så jag antar att det blir
att sova strax!
- tack för en toppenkväll tjejer! underbara.

sleep tight, my friend.



 du kommer alltid vara min bästa vän.   
                                             i love you,    


Kommentarer
Postat av: johanna

HAHAHA, du är rolig. och ganska så bäst också.

2009-11-28 @ 00:56:46
URL: http://johannaafredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0