börjar bli trött och få ont i mina händer.

nu är det tamigfan sista gången jag flyttar!
det är mig jobbigare än vad jag minns sist vi flyttade !

mina händer har ont efter allt kartonglyft.
mina strumbyxor gick sönder på bauhaus också..
inte så roligt heller, ett stort fult hål över knät nu,
får nog kasta de här sen? inte kul men så är det! sånt som händer.

mitt ruum blev superbra, är supernöjd! bara lister kvar så är det
helt färdigt! köket blev också bra, + vardagsrummet!
bara badrummet och hallen kvar nu! topptoppen!

nu ska jag åka tillbaka till lägenheten igen, och damsugaren gör mig sällskap
på vägen dit. (y) snäll damsugare (;

åååååh, i feeel goood nanananan! '

( kommer bild på mitt rum senare + mina skor jag köpte igår.
har dock redan skoskav. men vafan (; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0