All you have to do is cry..

joshua radin - closer.
- underbar låt.


träningen sög, det var inte alls roligt.
jag var med 5 minuter sedan stendog min hals & hostan tog över
hela bröstet. jag börjar alltid träna för tidigt. det är inte bra.

satt och glodde på hela träningen. segt fan men vad ska man göra?
det var mitt eget fel. så jag glodde, glodde och glodde.
-vilket liv.


kvällen har jag inte gjort så mycket på. kom hem vid 18-tiden och åt middag.
det var gott, slank i rätt så fort. sedan har jag pluggat lite, kom som vanligt inte
vidare långt och måste börja med mitt svenska tal. vilket gör att jag mår dåligt.
jag kan verkligen inte tala inför folk och nu ska jag göra det i 3-5 minuter. hur ska det gå?
heeerreguud som vissa säger, oh god.

såg sedan på ensam mamma söker. så jävla rätt att lasse vann. så jävla rätt!
de blir nog lyckliga ihop. ett bra tvprogram. nu är det slut. skönt det också.
börjar väl ett nytt om ett tag skulle jag tro. haha! men så är det.

ska väl ta och knyta ihop mig, sluta prata skit. ronja bad mig just nämna någonting snällt om henne..
jo men visst är hon en bra person, spenderat hela helgen med henne. hon är god. snäll. söt. omtyckt. perfekt.
real love, sis som de säger. lesbien? NOO !
- two different love? YES!

min natt var fruktansvärd. kom och tänka på det nu. somnade halv 4. Gick och la mig vid 2 efter att ha sett en film som gick på tv, tillsammans med ronja. hon stensomnade medans jag satt och gjorde ingenting. tänkte, tyckte synd om mig själv och bara hoppades. men sen väckte trapphuset mig ur den drömmen. någon slog sönder glasrutan som är till den stora ytterdörren där nere, hördes ända upp till 3;e våningen. grabben kom sedan upp och bankade på dörren mittemot mig. skrek, drack, rökte och sparka i väggen. där stod jag och glodde på honom, genom nyckelhålet. han var galen, läskig & full. vad gjorde han i mitt trapphus? men tydligen bor hans mamma mitt emot mig, hon ville inte släppa in honom. och det förstår jag. han gick i vilket fall som helst någon annanstans efter ett antal cigaretter & mycket dricka. skönt. min skönhetssömn kom klockan halv 4. inte värt att vara vaken så länge. jag är trött nu, idag..

så jag säger god natt och sov gott. för det ska jag försöka göra.
puss, caroline.




all you have to do is cry..



"
när en tjej tror att allt är bra, när hon tror att allt är borta,
  dyker det upp, sätter sig som en sten i magen och fastnar,
  som vägrar att försvinna och helt plötsligt är man på ruta
  ett igen



- det är så lätt att säga men så svårt att inse.

Kommentarer
Postat av: sis.

god. när jag läser det här inlägget, heeerregud, two different love. shit, så jävla mycket minnen vi har, så jävla mycket värda minnen.



perfekt? så långt ifrån som det går, men blir så himla glad av dina ord. tack för att du finns, tack så jävla mycket! jag älskar dig!

2009-11-08 @ 23:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0