sommar , <3

Har varit en bra dag idag.
inte så händelserik men bra, har spelat fotboll i skolan,
haft svenska och typ ätit mat haha!

fotbollen gick huffsat och på svenskan selade vi bara spel och jag hade en bokrecension som jag gjorde.
sen fck vi gå hem, vilket var förjävla skönt! :)

senare, vid 5 tiden ska jag jobba för vår ruset, med hjälp av skolan o skit, det ska bli ganska roligt, vi
ska hälla upp vatten till de som springer. hah, vi får ialf en biobiljett, alltid lite kul (yy)

ska även jobba med skolan nästa vecka, på måndag och hjälpa till att flytta, det ska bli ganska roligt, roligt folk haha, och lite extra pengar är ju heller aldrig fel.. men så är det också volleyboll turngering och sånt skit nästa vecka. så underbart skönt! sen borde vi väl sluta? ;d

nu ska jag i alla fall se lite på tv och göra mig i ordning för resten.
kiss and love <3

/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0