Matisyahu - Time of your song.

- världens bästa låt just nu.

känner verkligen för att verkligen skriva hur mycket skit allting känns just nu.
vet inte om blogg är det bästa stället att skriva det på, men nu fårdet blir så.

Låten gör mig verkligen på både glada och ledsna stunder.
stunder som jag vet att jag aldrig kommer att glömma.
år 2008 var nog mitt bästa år någonsin, det var då allt föll på rätt plats.

fotbollen gick bra.
skolan gick bra
allt var enkelt och
allt som jag ville ha var där.
, you know.

Nu är allting så jävla mycket svårare, 2009 skulle bli ett bra år,
minst lika bra som 2008 men icke sa nicke. Allt bara förändrades.

fotbollen går upp och ner.
jag går nu på gymnasiet, allt är svårt
och nu är det någonting som saknas i mitt liv.
</3

men minnen lever kvar och det är jag glad för.
det är de som håller upp min dag.

det enda jag vill är att det ska bli som förut,
tyvärr verkar det inte som det kommer bli det och
det är kanske dags att försöka gå vidare.
vad vet jag, ingenting ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0