måndag.

kan inte säga så mycket mer än segt.
allt är så segt och vissa saker förstår man sig inte på.
hur tänker du?

Började dagen med sovmorgon och vid kvart i 10 började fotbollen.
Det gick piiiss verkligen! oorkar ingenting, är i en dawnperiod så det bara
skriker om det. tråkigt. men dagen fortsatte och lysa med sitt underbara solsken.
På eftermiddagen hade vi engelskan, började klockan halv 1 och slutade typ kvart i 2.
det kan inte bli bättre (y). När jag kom hem gick tiden så sjukt fort, jag han inte göra ett skit.
men så är det ibland. Åkte ialf och tränade vid 6-tiden. dumt gjort för jag var totalt värdelös.
skit tråkigt! men aya, match på onsdag mot tinnis ialf, cup match. ska kanske bli kul,
vad vet jag ?

dagens bästa: sluta tidigt.
dagens sämsta:
jag är som en snigel i mina tankar och rörelser +
att datorn ska lämnas in i morgon. det är sorgligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0