lovely daay!


Dagen har innehållit ganska mycket,
- klippning
- match
- promenad
- glass.

Dagen har faktistk varit mycket bra! matchen gick bra och vi vann mot Kenty med 3 -2.
helt uunderbart såbra! :)  gjorde faktiskt assist också till Fija :) ;d

Kom hem sen och gick ut på en liten promenix och åt glass med bästa fija och Mathilda!
Så kom just hem och ska väl ta tag i mitt rum som är ett stort bombnedslag! "/
det är fruktansvärt tråkigt att städa rummet faktsikt.

oh jag hoppas Ronja har det bra! Hon sitter just nu på flyget ner till Kreta.
jag är absolut inte avundsjuk , nej nej! ;)



varför är jag så dum och gör det?
när jag vet att det inte är bra, jag bara vill.
nu har jag bestämt mig och jag ska fan ta mig i kragen
och göra det som är bäst, ialf för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0