det är ju fruktansvärt!

dagen till ära har inte varit så bra, eller både och. Det var fruktansvärt tråkigt att bli av med datorn idag och duum som jag är lade jag inte över bilder osv på ett USB, vilket gör att efter sommaren får man börja om på noll. alla bilder är borta och allt.. piss tråkigt rent ut sagt!

så jag kommer inte vara inne så mycket på datorn längre och att srkvia lite skit här kommer bli sällan.
men så är det. Det tråkiga är att bilderna på "det speciella" och på allt är booorta, men det är kanske lika bra?
.. kanske inte, de tillhörde ändå mig.

för öbrigt slutade jag vid halv 3. Gick till stan med undebara fiiija och älskade ronja! Sen gick jag och solade.
sköönt, och lite brun blev jag nog allt. Har precis gjrot kalrt PBL;en så nu är det kalrt i skolan. ingenting kvar och det glääädjer mig, det är sommarlov!

I morgon är det en ny dag, vilket innebär match i linköping, skola innan förstås. Sen bjuder den nog inte på så mycket mer, i think.

konstigt nog, hoppas jag mer än någonsin,
<3


R&F <3
GLAAAD SOOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0