BARCELONA

.. är världens bästa fotbollslag.
.. messi är världens bästa fotbollsspelare.


oh just nu är jag så enooooormt trött på fotboll, det är nästan så jag
inte vet vart jag ska ta vägen. Har nog aldrig varit så här trött på det någonsin!
det känns inte såbra faktiskt, men det kommer nog tillbaka, snart i hope..
det enda som gör mig typ på bra humör är skolan, tro det eller ej,
men så är det.

jag saknar glädje i nästan allt jag gör, det känns tråkigt,
känner inte heller för att göra det roligaare,
jag vet inte vad det är med mig, i'm just DOOOWN!

väldigt mycket depp nu, så till något positivt, som jag ser fram emot:
österrike typ i 3;an med några, det skulle vara
förbannat roligt om det nu blir av, nu vet ni det! :)

dagens roligaste: Johanna på naturkunskapen.
dagens tråkigaste: det mesta suger, framförallt fotbollen.
johanna angelica fija ronja <3

"you were the best part of my life"



SOMMAR, VÄRME, SOL, KÄRLEK, VÄNSKAP - UNDERBART <3

Kommentarer
Postat av: johanna

bäääästa österike :D

2009-05-28 @ 15:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0