allting kommer lösas och bli bättre igen ..

allt är så jääädrans bra nu  !
jag känner mig glad, på god väg till lycklig
och allt är bara bra, utom fotbollen, men det kommer,
det känner jag på mig!

dagen till ära har varit bra!
började halv 9 och hade redovisning,
det var inte så svårt, vi diskutera mest, skönt!

på eftermiddagen var det squash (stavning?)
körde mot Juliaaa, vilket var mycket roligt!
dock förlorade jag med 3 - 0 i sätt, men
struntsamma, det var i alla fall kuuul som satan!

Sedan gick jag till stan med nicoline och sen gick och tittade
på fotboll, träffade även alex en stund, eller jag gick med honom hem :)
det var mycket trevligt! såg en äcklig gubbe som stod o visa hela
nedre partiet bara sådär, grooooose. men aya.

sitter i soffan nu och tittar på "berg flyttar in". kan inte påstå att det är bra.
men det är som det är, mamma o pappa är på landet, som vanligt
och nicoline hos marcus, så im alone, kan vara skönt ! :)

i morgon drar vi iväg till Ljungby, en heldag där,
underbart, kanske inte ? ska ialf spela match, så
lite kul kommer det allt bli, lång resa bara,
åker vid 9 på morgonen och kommer hem vid 10 på kvällen..

så nu ska jag ladda, så hörs vi i morgon! :)
PUSSSS ! <3 

/ C



en gammal bild sisådär ;d
en gammal bild, sådär ;d

det var länge sen, men visst fan är vi söta!
visst var vi små, men visst fan är vi söta! min prinsessa <3


Kommentarer
Postat av: änkie ;)

haha små? det var typ förra året xd haha,

du är bäst vännen<3

2009-05-30 @ 00:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0