- underbara dag!


Tänkte göra som alla andra och skriva blogg.
kanske kan vara roligt och skriva om vad
jag gör om dagarna. Om någon vill veta, vill säga! :)



Idag har jag varit på någon brandövning i närheten av smedby, bredvid flygplatsen.
Det var faktistk ganska roligt! Slutade runt 12-tiden ialf.
skönt!

När jag kom hem gick jag till stan med mamma och Nicoline.
Köpte mig en jacka och sen träffade jag Ronja. Vi gick och fikade och jag
fick hjälp med naturkunhskapen. snällt av henne! :)
köpte även ett par byxor på stan. haremsbyxor. det är så jädrans skönt!

I morgon är det match som står på schemat. Spelar mot Mariebo hemma klockan 15:00.
Så det är steax läggdags och sedan upp tidigt och börja ladda.
jag älskar fotboll!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0