- take my hand,

.. för vi sitter i samma båt.


match idag!

just nu är jag baa så extremt jädrans trött ;o
gick upp vid kvart i 7, har ätit frukost och sådär,
skönt, just nu väntar jag bara på att tiden ska gå.
jag har packat allt och är i stort sätt klar,
till och med kudden är nedpackad, dock hittar jag inte hörlurarna :(
det är lite sorgligt men jag har med mig en bok som jag kan roa mig med :)
så det blir nog bra, sen finns ju kamraterna ;d

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag har nogberättat allt,
men jag hoppas att vi vinner idag och får  med oss tre poäng hem i bakfickan.
skulle vara härligt oh jag hoppas det går bra idag! varmt och skönt är det också!

aaae, nu ska jag lätta ankar, vi hörs ikväll, med resultat ;) (y)
PUSS!

/ C



<33333
det var länge sen vi hade en sån här dag, hjätat! det är väl på tiden at göra det
snart igen ? ;d. jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0