- sjuk.

Uuuusch. Någonting som jag nästan alrig är är att vara förkyld
tyvärr har jag råkat ut för det nu och har enormt ont i halsen och bara nyser hela tiden!
rätt hemskt faktiskt!

Hade nationella i morse så jag var tvungen att pallre mig till skolan.
Detgick väl sådär. Måste säga att del 1 var svårare än del 2.
ae matte och jag är ingen bra kombination.

ligger ialf i min säng just nu och ska snart börja läsa en bok.
"I skuggan av San Siro". Ska skriva om han Martin Bengtsson i idrottspsykologin.
Sen kanske jag ska gå och köpa ett par skor, om jag får med mig mamma.
blir dock ingen träning ikväll, tråkigt.. Har fan itne tränat på hela veckan nu.
det börjar krypa i mina ben! aja, orkar inte skriva mer om ingenting.

pusshej och jag vill bli frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0