- pain.

Vaknade i morse klockan åtta och kunde fan knappt prata! Hade enormt ont i halsen.
men duktig som jag är knatar jag iväg på cykel till eneby för att träna fotboll.
- gick hyffsat.

Sen var det engelska på schemat. Det gick också ganska bra, typ slappt. från halv 1 - halv 2 fick vi skriva en liten sammanfanning av en bok vi läst och sen var det rast till 2. Efter det fick vi gå runt o bara mingla och prata.
Läraren plocka en o en och så skulle man få en fråga att svara på. sen fick vi gå hem. slappt!

Blir ingen träning för min del idag heller. Har ont i halsen och borde nog inte tränat i morse heller.
men dum som jag är gjorde jag det ändå. Bör också sätta fart med pluggandet. Så så kommer nog min måndagseftermiddag/kväll att se ut.. love it or not.

puss på't! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0