- landet, värme, match, sommarväder.

aops,
igår då,

det gick ju inte så jättebra, vi förlorade med 5 - 4.
min insatts var ju inte heller den bästa det här året,
snarare den sämsta, men det är som det är..
skitråkigt.

men när vi kom hem vid 9-tiden så kom mamma och hämtade mig ,
så då följde jag med till landet och sov där. Det var mysigt,
bara mamma, pappa, nicoline och jag. Vi spelade lite kort och yatzy.
jag vann =) hihi, sen vid halv 12 tiden gick jag och la mig.

Sen i morse  vaknade jag vid halv elva ungefär, då åt jag frukost
och sen satte jag mig och solade lite, men det var ju så
fruuuktansvärt varmt så ni anar inte, typ kokade.
men innan vi åkte hem vid 2 så spelade vi pil, och jag vann
även där, en gång ialf! (y)

trevlig dag på landet i alla fall!

Sen bar det av till fyrby för att titta på fotboll,
Eneby B mot något lag, de vann med 10 - 1 så
det var klockrent! :) rolig match att titta på,
mycket underhållande!

nyss, för ett tag sen gick jag till halvars med angelica, det var mysigt
och jag gjorde bort mig som vanligt hahah! alltid kul , =)

nu ska jag strac sova, är ensam hemma igen, mamma och pappa är på landet
och nicoline hos marcus, mendet är som det är.. har sovmorgon till 10 i morgon ialf.
så det är skönt det , och vi ska ju bara bära saker oså i skolan och massa pengar får jag!
kalas bra! och snart är det min födelsedag, om typ exakt en vecka, den 9;e juni. det ser jag fram emot.

några som är bäst:
Angelica
Johanna
Sophia.


tack för mig oh PUSSS! <3

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0