- GRÖNA LUND!

such a toppendag säger jag bara!

väcktes klockan kvart i åtta ungefär av Spohia och angelica, eller jag kanske väckte de ?
skit samma. Så gick vi upp och åt frukost och vid 9 - tiden åkte vi till fyrby för att sedan åka till Stockholm, Gröna Lund med underbara laget :) Vi var framme runt 12 tiden.

När vi kom dit spenderades den mesta tiden med Angelica, Sophia och Johanna! Det finns inte bättre folk.
Jag provade faktiskt den nya bergochdalbanan insane. jag kan bara säga att den var roligt, men läskig! ;o. Vi gjorde inte så mycket mer, åkte karuseller, 5-kampa och typ bara va. Det var mysigt! fast vi åkte någon jävla karusell som gjorde mig illamående, så det var ju inte så roligt.. men men.
värt att tillägga var att jag och Johanna vann 5-kampen och leffe kom sist =) hihihihi !
Åkte även fritt fall tilt, modig som jag är ;).

Dagen har ialf varit mycket bra och trevlig! Fija vann en stor fotboll som var gigantisk ;o. Roligt för henne och Fijas morfar Kenta vann en stor schwiezernöt (stavning?). roligt!

Åkte från Stockholm vid 7-tiden så kom hem vid 9? Sitter ialf hemma själv nu. Mamma, pappa och Nicoline for till landet, så sitter här i köket själv just nu. Ska snart gå och sova. Mitt huvud är inte direkt på topp kan jag ju säga. mår rätt illa om jag ska vara helt ärlig. Det blir nog en film i min sköööna säng =)
puss och godnatt! <3



Fija i bussen på väg dit. angelica i bussen på väg dit.
                  sötorna i bussen på väg.


    sophia, caroline,              johanna, angelica.


 sophia, johanna                       linnea, sophia 

ful bild, men vi är lååånga! =)
caroline johanna     angelica carolien
                  i skratt kammaren


GULLLIIISAR! <3333


Johanna vänster, Caroline höger.
jagälskardig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0