- det är för dig jag sjunger min skatt.

vad spelar det för roll om jag vill ha dig?
om jag ändå aldrig får det jag vill ha..
vad spelar det för roll om du förstår mig?
om det ändå aldrig kan bli du & jag.

sälen <3

känner för att bara skriva massa text om ingenting?
bara myta om allt möjligt, det är jag nog bra på.. (?)
det var länge sedan nu, men det är nog bra.
jättebra faktiskt, och det är det nog för alla kanske?

det är enkelt, just nu ialf. det rullar på, som det ska.
jag börjar förstå, inse att allt löser sig. 
"missar man en spårvagn, kommer det alltid en ny"
det är så det är, så det alltid kommer vara. det är bra.

men visst, hos alla finns det svagheter. jag har också sånna,
tyvärr är det så. det är någonting som jag skulle vilja ta bort,
skuldkänslor, funderingar på varför, hur och var?



snart flyttar johanna till stan också. Om typ en månad :)
det ska bli roligt och då kommer jag äntligen kunna umgås
mer med henne, det har jag saknat faktiskt!
j,a,c you know! <3

nu tackar jag för mig!
puss !



j,a,c <3

Kommentarer
Postat av: johanna

true love, kommer du ihåg allt det där haha ?

you're the best! <3

2009-05-24 @ 20:16:26
Postat av: AK

j,a,c tycker jag att det är alldeles för lite av nu för tiden :/ <3

2009-05-24 @ 20:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0