- delat tvåa i skol SM futsal.

uuunderbara onsdag verkligen!
allt går så bra nu faktiskt och det känns förbannat bra! :)

gårdagen hade inte så mycket att erbjuda, nationellt prov i matte, sedan på eftermiddagen matte igen. 
jag är glad för att min klass är underbar! det blev mycket fotboll o lek. det gillar vi (y) 

dagen då. Den har innehålligt mycket roliga saker. jag älskar skolan, ibland! Idag är ett superbra tillfälle. 
Började med naturkunskap i typ 30 minuter. Åkte sedan till jönsbergska där vi spelade skol SM final i futsal. 
Dock gick det inte såbra. Vi förlorade första matchen med 1 - 0 mot någon skola. De var skit duktiga verkligen! 
Den andra matchen mot Procivitas i Växsjö blev lika 2 - 2. jag gjooorde mål och assist! rätt nöjd hihi (a).
Dock blev det 1 - 0 till den andra skolan mot växsjö också, och det gjorde att det blev att singla slant. Det var dock inte så roligt och otur som vi hade fick växsjö silvret, men man kan ju säga att det blev delat tvåa.. (: 
 
ae det har varit en rolig dag! och underbart jobb idag john bauer! :)


ska strax sätta mig på hojen för att ta mig till eneby för träning. oh efter det bär det av till Sophia med henne och angelica. och i morgon är det STOCKHOLM med laget, gröna lund! superkul! loove !

<3 <3
" best days of my life"




my darling! <3

du är bara för snygg hjärtat! <3
my heart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0