- älskade fredag!

åååh, dagen kunde inte ha börjat bättre!
jag vaknade och förkyldningen var sjukt mycket bättre, det gjorde min dag!

Dagen har innehållit ganska många saker. I skolan hade vi redovisning,
det gick nog bättre än förväntat. Efter det var det idrott, där vi drog till folkparken
och spelade beachvolley, sjukt kul faktiskt!

Kom hem och duschade av mig all fruktansvärda sand,
tog sedan spårvagnen till Sophia. Vi gjorde inte så mycket typ snacka bara ,
åkte sedan till träningen, segt och titta på, deltgo inte i den eftersom jag varit sjuk.
Efter matchen kollade vi på Enebys herrar. De låg under med 1 - 0 och det var svinkallt så vi
gick hemmåt till Fija igen. Där typ käkade vi och pratade och grejs.
mycket myysigt!

ååh, gulliga som de är skjussar de hem mig.
rara underbara!

sitter just nu hemma själv. mamma och pappa är på landet och nicoline är fortfarande
i Turkiet. börjar tagga lite smått inför matchen som är i morgon. Jag hoppas det går bra och
att min förkyldning är så gott som borta! det ska bli roligt!

puss och gull! <3
- får inte glömma att det är Spohia som har namnsdag idag heller, så
GRATTIS GULLAN! 



loooooove!
love honey! <3

Kommentarer
Postat av: sophia

jag älskar dig gumman! <3

2009-05-18 @ 22:38:48
URL: http://sophiaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0