you are in my dream, all the time..

grattis alla studenter!

måste faktiskt säga att det är tråkigt att vi ska bli tvåer och att
treorna slutar, nya ettor kommer, året har gått alldeless för fort!

men det är som det är, jag vaknade vid 10 och sedan gjorde jag mig i ordning.
gick och kollade på när 3;erna på skolan tog studenten med angelica, julia och johanna.
det var roligt och se faktiskt, efter det gick johanna och jag ner på stan och kolla oså,
hon köpte sig en vit tröja bara, och jag köpte strumpbyxor.

sedan åkte vi hem till angelica för att käka taccos, det var gott, och roligt!
och sen vid 10 åkte jag hem, har duschat och sådär.
blir väl att ta och sova snart, är ju skolavslutning för mindel klockan halv 10 i morgon.
det blir roligt, härligt med sommarlov! bara solen som saknas, och lite annat..

puss och godnatt.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0