tummen upp!

dagen:

har varit bra, började vid 9 och slutade tio i tio.
härligt! träffade fija vid halv 12 och så gick vi till stan och
käkade lite sådär, :) sen köpte hon typ lite, 2 tröjor och hårspray haha!

sen gick vi typ runt lite, och sedan till mc donalds, någon pontus kom dit
och gjorde oss lite sällskap, det var mycket trevligt! :) vid 4 tiden gick jag hem och
åt middag för att sedan sätta mig på cykeln för en tripp till eneby,
träningsdags, den gick inte såbra faktiskt, men det varierar, stundtals bra, stundtals katastrof.

sedan kom jag hem och duschade och käkade och så fixa o trixa jag lite.. :)
snart dags att sova tror jag, har inget i skolan längre heller, vilket är förbannat skönt!

dagens bästa: skolan slutade tidigt och J A S. <3
dagens sämsta:
cyklingen på vägen hem. 







              
             ingen sa att det var enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0