trött!

6 juni.


g
årdagen då, spenderades med sophia andersson!
hon vaknade här och sedan gick vi till stan och jag köpte mig en klocka,
eller fick en i födelsedagspresent :) oh sedan så träffade vi fijas mamma och
peter och syster emma, så då gick vi med de ett tag och sophia köpte sig en jeansjacka,
skitsnygg! (h)

vi käkade oså däroch sedan gick vi hem hit, vi gjorde inte så mycket, typ prata
oh såg på tv oså, sedan gick vi och käkade på kvällen innan matchen och sen såg vi den.
den var ju skit dålig. sämsta sverige, ialf källström "/.

men ao, det var fruktansvärt roligt!

" då var allting mycket lättare.."


7 juni.

d
agen då, får väl se vad den kommer erbjuda. sophia och jag vaknade väl vid 10-tiden efter en
fruuktansvärd natt asso! vi var typ tvungna att gå ut med min förbannade hund klockan 2 på natten,
scaaary! sen blev jag typ pigg så jag kunde inte sova, somnade efter mycket om och men vid 3 kanske?

sen åkte sophia hem för ett tag sedan, hon skulle plugga och sen blir det träning, kankse blir roligt?
får se. ikväll händer nog ingenting, ska nog ta mig en promenad och sedan sova tidigt! är trött som en gråsparv.


PUSS!



Kommentarer
Postat av: Jenna

Gud vilken fin bild (:

2009-06-10 @ 18:47:08
URL: http://jenniferreimander.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0