tråkigt inlägg.

jag har hamnat på ruta ett igen.
känns det som.
åh det är helt fruktansvärt!

men varför, och varför plågar jag mig själv?
det finns ingen anledning, ändå är det skönt.
samtidigt så fruktansvärt jobbigt.
jag vill bara bort... eller tillbaka,
som man kan önska.

dagen har i alla fall varit både bra och dålig.
jobbade på skolan fick typ 300 kanske?
sen åkte jag till fija och solade och bara möööös!
helt underbart, varmt var det också!  men det var bra!

sen var det träning, väldigt enkel, fotbollstennis
all the time. skönt, behövligt, slappt, älskat!

oh nu är det väl bara att gå och sova och hoppas att allt
kommer bli bra, för det blir det, men varför kan och vill och varför är
det som det är och det finns så många varför, men inget svar.
jag behöver svar, men ändå inte.

puss och jag hoppas ni får en god natt.
för det är allt jag ber om just nu, </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0