SOOOOL!

jag bara ääälskar detta väder.
det är ju verkligen helt
U-N-D-E-R-B-A-R-T.

oså har dagen självklart erbjudit sol och bad i lillsjön med min söta tjej
ronja haag. blev rätt mycket bad faktiskt och jag har kommit på att jag
har blivit en badkruka, ju äldre man blir desto mindre badar man,
är det inte så? fruuktansvärt tråkigt när jag tänker efter, men sola..
det finns inget bättre.

åkte från lillsjön vid 5 - halv 6 ungefär och sedan hem för att duscha oså.
gick sedan upp till halvars med ronja och åt glass, underbart gott.
fortsatte sedan hem till ronja där det lagades taccos ohså.
mysigt faktiskt, gick sedan hem vid 10-tiden, helt utmattad efter dagen!

gårdagen bjöd på sol och bad tillsammans med sophia, den såg ungefär
likadan ut som dagen bara att det var med sophiaaa,
kvällen umgicks med fija och det blev chips och film till klockan 03 ungefär.
mysigt! sen sov vi typ, (:


morgondagen blir det sol och bad, igen med ronja och kanske
sophia om hon inte ska jobba, som jag hoppas att hon inte gör.
sen på kvällen vet jag inte, blir att gå ut och springa ialf.

tyvärr har det inte blivit mycket kort på vad jag gör om dagarna,
men det kommer väl, förhoppningsvis... PUSS!


<3  /  C




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0