sista matchen.

hellu everybody.     (:


jag är friiskt , det är ju ett under så fort allting försvann,
känns helt underbart!

den här dagen har jag inte varit ute någonting, trots det underbart fina vädret,
det känns väldigt tråkigt, men eftersom vi har match så är det nog inte såbra
att visa sig i solen hela dagen, så nej ingen sol för min del.. tyvärr,

istället har jag storstädat mitt rum, vilket var rätt så behövligt,
så nu är det finfint! sen har jag typ bara ätit, haha,
men jag får jäätteont i magen varje gång jag äter någotning (?) lite lurigt
sisådär.. men det är som det är, kanske blir bättre snart, i hope,

ae nu ska jag gå och packa väskan, det är ju trots allt sista matchen innan
uppehållet. lotorp vs eneby. åh självklart hoppas jag på tre poäng,
det känns som vi får det med oss hem också, aae , nu drar jag!


PUSSS !

" tomt "  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0