onsdag 10/6

9/6
det blev en bra dag för mig. johanna, angelica, sophia och ronja kom hit efter skolan, så åt vi tårta och jag fick lite presenter :) sen så åkte angelica och johanna hem så jag och sophia och ronja gick till halvars för ronja ville käka glass, efter det gick vi hem, sedan vid 9 åkte de två hem. Jag tog mig sedan i kragen för att promenera lite, rensa tankarna.
det var ganska skönt och ja, en lyckad dag för min del.

jag fick:
liten väska
1800 kronor
klocka
hårnålar
ett linne
4 underbart fina kort på sophia och mig :)
örhängen
halsband

oså, det var nog det, :)
tack så jättemycket för det! :) <3



10/6

denna dag då, den erbjöd skola, stan, och ja, inte mycket mer.
det var mentorsdag i skolan idag som vi hade tillsammans med 2;erna, samhäll/idrott.
det var väl trevligt, vi hade någon musiktävling som var fruktansvärd sen vid halv 12 fick vi
buffé på golden bangkok. det var väl sådär, det var goda grönsaker, haha!

Sen efter det så gick jag hem vid halv 1 - 1 ungefär. gick sedan till staden där jag hittade en klänning på MQ som jag ska ha på skolavslutningen, så vi får hoppas det blir bra, haha!

dagen har inte varit så mycket mer, när jag kom hem åkte jag inte och tränade eftersom jag har största lårkakan! 
smärtsamt så in i norden, men så är det.  jag kollade på matchen och sen så ja, har jag inte gjort mycket mer. ville ta en promenad men det blev inte så, inte idag, klockan blev så mycket ,eller ja, typ 10. haha, men ändå. 

mjo, det var nog allt, jag är ledig i morgon, vilket är fruuuktansvärt skönt! sen på fredag är det sommarlov, 
love it! 
PUSS! <3 



"you know that you always will be the best part of my life"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0