nervöös ;o

ursäkta för den extremt dåliga uppdateringen, men jag har varken haft lust eller tid til det.

jag har kommit fram till att sitta så lite vid datorn som möjligt, den är ändå bara till besvär
och förstör allting. så det är lika bra att inte sitta här har jag kommit på. nog om det.


de första dagarna på sommarlovet har varit bra, och dåliga. men för det mesta bra,
spenderat de med mina bästa, sophia, angelica, johanna och roonja!
träffade även julia, emma, cattis och jennifer också, så det var roligt!

idag blir det att åka någonstans med angelica och johanna, eftersom jag ar fyllt år
så har de kommit på någonting de ska göra med mig, jag är lite nervös faktiskt för jag vet vekrligen
iingenting! scary. men jag hoppas på att det blir roligt, kameran är med i högsta hugg så
bilder kanske kommer, vart efter när jag tar mig ann och fixa det.

nu ska jag gå igen, jag hoppas ni fortsätter läsa, fast det kanske kommer vara lite dålig uppdatering.
jag ska försöka skriva några rader ialf nästan varje dag.


"jag tror inte på någonting längre.."


/ C


you´re the best.


you´re the best.

det var länge sen, men visst fan är vi söta!
you´re the best.


you´re the best.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0