lite smått och gott.

dagarna sen jag skrev sedan har innehållit väldigt många små roliga saker.

landet var helt underbart och det kunde nog inte bli så mycket bättre än så som det var.
jag kom dit vid ungefär 15-tiden och sedan dök johanna och angelica upp vid halv 5 ungefär,

vi spelade fotboll, kubb, sällskapsspel och kollade såklart på u-21 sverige - italien (?).
det var väldigt mysigt och vi grillade och åt gott, vi somnade väl ungefär vid halv 2 kanske (?)

dagen efter så vaknade vi vid 11-tiden och åt frukost och sedan gick vi till bergen där vi solade,
dock tog det ett tag för oss att hitta ett berg, men när vi sedan gjorde det blev det sol, lite bad
och även ett parti yatzy, gick tillbaka sen vid 2 ungefär.

när vi kom tillbaka till stugan grillade vi korv och kastade pil och körde grisen, och sen typ solade vi lite mer, haha!
det är nog det som har hänt, blev en väldigt tråkig text om det kände jag, men nu är det som det är.. hah!

28;e juni.

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA JOHANNA PÅ FÖDELSEDAGEN!
nu är du ääntligen 17 år, grattis stumpan! <3


dagen har erbjudit stan och mys med johanna och angelica.
jag vaknade hemma hos johanna och sedan så gick jag till stan
ungefär vid 12 för att köpa någonting roligt till johanna. Vi hittade
ett par typ aprkosfärgade shorts och sen ska hon få en överraskning av oss
dock kan jag inte skriva den här eftersom hon kanske är inne och läser.
då blir det ju ingen överraskning haha! men ao, så det ska hon få.

blev även en bikini och en jeanskjol för min del, och två par örhängen :)

men vid halv 3 gick vi till johanna och gratulerade henne,
vi fick tårta och sånt, sen spelade vi lite spel och sedan vid kvart
över 9 gick vi och kollade på bio, the proposal, stavning.. men ao,
en mycket rolig film och satan vad jag garva! värd att se.

nu ligger de i mitt rum och sover , det ska ju upp och jobba i morgon,
så de har gått och lagt sig, medans jag sitter här och ja, skriver om ingenting intressant.

morgondagen blir det att sola och bada med sophiaaaa tror jag.
om ho inte jobbar -.- som jag hoppas att hon inte gör (a).
kvällen bjuder inte på så mycket än så länge, kanske tar mig till vrinnevi för en springtur,
eller nått liknande..

ska sluta skriva nu ialf. puss.

/ C.


" du kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta, no matter what. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0