inte många pusselbitar som ligger på rätt plats..


" att tro på någonting
    som inte finns.."



nej, tyvärr är det så.
jag vet inte vad det är med mig, jag är bara så jääävla nere ;o

jag har i alla fall tränat på den här veckan, utan några positiva resultat,
men det är bara att köra på i guess. det kommer väl tillbaka, någon gång!

har också en sådan förbannad tandvärk, vet fan snart inte vart jag ska ta vägen,
fick en ny tid till tandläkaren igår när jag var där, det är på tiden att ta bort tandställningen,
den 15 september, om 3 månader, jag längtar sönder! jag blev glad =)

finns nog inte mer att säga nu, jag har haft en bra skoldag, det är slut i skolan
och vi börjar 9 och slutar innan 12, det är ju helt underbart, bara vädret som ska komma tillbaka
nu! :)

SNART ÄR DET MIN FÖDELSEDAG! PÅ TISDAG! :)
då ska jag vara så glad, så glad, det var länge sedan jag var.

" as you know, you will always be a part of me.."



jag älskar er!





Kommentarer
Postat av: sophia

jag älskar dig mer än du anar vännen !<3

2009-06-03 @ 21:52:08
URL: http://sophiaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0