hej, igen?

ja, som jag har sagt har det inte blivit mycket till bloggande.
har verkligen inte tid till det, eller har inte tagit mig tiden till det, men ska
försöka bli lite bättre nu! :)

vart ska jag börja?

jag tror vi kör på i tisdgs, då jag spenderade 1 dygn tillsammans med världens
mest älskade personer, johanna och angelica.
de kom och hämtade mig vid 1 ungefär, sedan åkte vi hem till johanna och hon packade,
jag hade ingen aning om var vi skulle, men vi åt hos johanna och sedan fick jag en
ögonbindel så bar det iväg, och efter tja, ungefär 10/15 minuter befann jag mig på vildmarkshotellet!
där fick jag helkroppsmassage och sedan badade vi. på kvällen åt vi buffé och sedan gick vi en promenad.
det var heelt underbart! tack mina älskade flickor! :) <3


JAG HADE KUUL! :)
det får räcka med bilder, ni är bäst! <3


sedan hände inte så mycket, vad jag kommer ihåg, johanna har äntligen blivit stadsbo, vilket är
otroligt roligt! så nu är det ungefär 3 minuters gång mellan henne och mig. love!


sen var det ju midsommar i fredags, den spenderade jag lite lungt med johanna, min familj,
felicias familj, angelicas pappa och sedan bosse sådär lite ute på vishan, (landet). det var faktiskt trevligt
och vi lekte lekar, som såklart johanna och jag vann (y), och sen grilla, tog första doppet, oh sedan slog rekord
med nickar tillvarandra, 109, det ni, lite och bita i! :)
kan inte säga mer än att det blev lyckat! tack! <3



              för mig är du alltid bäst <3


sedan, igår så gjorde jag inte mycket, var med johanna och sophia, vi tog oss en cykeltur till lillsjön där vi
var en liten stund, sedan åkte vi hem till sophia och sedan åkte jag hem.

dagen då..
började med att ta cykeln till sophia, åkte sedan till himmelstalund för att sola, det var ju trots allt fint väder!
åkte därifrån vid 3-tiden och sedan klockan 4 befann jag mig på fyrby för att träna fotboll. det gick sådär, är nog sjuk?
jag har eextremt ont i halsen och är dötung i huvudet, men what ever, sedan åkte jag hem, och vid 7 kom sophia. vi gick och hyrde film och köpte en godispåse =) och sedan vid halv 11 åkte hon hem. nu sitter jag här och tycker synd om mig själv eftersom jag, med stor sannolikhet missar derbyt mellan eneby - smedby i morgon, men jag ska ta en bamyl, gå och sova och hoppas att gud är på min sida, för en gångs skull!

nu blev det eeenormt långt, men för er som orkar läsa, läs och njut, av någonting? vet inte vad.

PUSS !! <3

" allting kommer lösas och bli bätre igen, "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0