det känns som ett spel.

HEJ! :)

kan inte säga så mycket annat än att sommarlovet har haft en förjävla bra början!
jag hoppas verkligen att det fortsätter såhär och att du kanske kan börja tänka lite?  :)

i vilket fall, så har dagen haft en dålig start men ett fruktansvärt bra slut. eftersom jag spydde och
hade mig igår så vaknade jag med ett fruktnsvärd halsont men ju mer dagen gick desto bättre blev det
och må jag säga att det är mycket mycket bättre nu! :) 

men på dagen gjorde jag inte mycket, satt och solade och vid 4 ungefär kom mamma hem då gick
jag till stan med henne en snabbis och sedan ringde sophia och föreslog en tripp ut till åby,
gransjöäs för att grilla och bada, jo men visst. dit drog vi och satan vcad uppför det var! herrehjärtanes 
säger jag bara! men väl framme så var det fint och ja, underbart!
vädret är ju så jävla härligt så det är sjukt. 

men väl där så började vi grilla och jo, nästan hela skogen brann ju upp, haha naevars, men 
bra, det var vi nog inte! haha, men det blev gott tillslut och bad, haha, det blev det också, panikbad (?) 
haha , ae tjejen är för underbar, vi åkte hem vid 22-tiden. 

match i morgon, pusshej! <3 




            " i mina ögon har du förändrats..
men en plats i mitt hjärta kommer du alltid att ha.. "

 

Kommentarer
Postat av: sophia

om någon är underbar så är det du mitt hjärta :)

2009-06-24 @ 14:32:38
URL: http://sophiaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0